ويژگي هاي يك آژانس مسافرتي b2b چيست؟

ارائه خدمات اينترنت (ISP)، طراحي وب سايت هاي تخصصي، توليد نرم افزار‌هاي سفارش مشتري و محصولات تكميلي اين حوزه

ويژگي هاي يك آژانس مسافرتي b2b چيست؟

۲۲ بازديد

آژانس مسافرتي b2b چيست؟

B2Bمخفف business to business است و معناي آن عقد قرارداد بين دو يا چند شركت است. اين قرارداد، منحصرا به شركت هاي خاصي مربوط نبوده و هر پيمان نامه اي كه بين دو يا چند شركت بسته شود، در اصطلاح b2b ناميده مي شود. آژانس هاي مسافرتي به 2 صورت در حوزه فروش فعاليت مي كنند. روش اول، فروش بليط به همه خريداران از جمله مسافران معمولي و روش دوم، فروش بليط به شركت ها و ارگان ها است. به آژانس هاي مسافرتي كه با شركت ها قرارداد بسته و بليط هاي مسافرتي كارمندان آن شركت را تامين مي كنند، آژانس مسافرتي b2b گفته مي شود. در اين مطلب تعدادي از ويژگي هاي يك آژانس مسافرتي b2b را شرح مي دهيم.

وب سرويس پرواز

ويژگي هاي يك آژانس مسافرتي b2b چيست؟

  • وب سايت

يكي از مهم ترين ويژگي هاي يك آژانس مسافرتي b2b توان معرفي كسب و كار مجموعه است. لازم است شما وب سايتي جامع طراحي كنيد. در طراحي وب سايت تان به ريز نكاتي كه باعث اعتماد مشتري و افزايش فروش مي شود، توجه فرماييد.

  • معرفي كسب و كار

در مرحله بعد در سايت خود، تمامي خدمات از جمله پرواز ها و قطار يا اتوبوس هايي كه تحت نام شركت شما فعاليت مي كنند را معرفي نماييد. همچنين در صورتي كه با شركت هاي خدماتي در حوزه محل استراحت، همكاري مي كنيد، آن ها را نيز به طور كامل شرح دهيد.

  • استفاده از شبكه هاي اجتماعي

يكي از ويژگي هاي يك آژانس مسافرتي b2b بالا بودن حجم فروش است. براي افزايش حجم سفارشات و ارتباط آسان تر مشتريان با شما، بهتر است به راحتي در دسترس باشيد. به همين منظور پيشنهاد مي كنيم به وب سايت اكتفا نكنيد. از همه ي راه هاي ارتباطي از جمله شبكه هاي اجتماعي براي ارتباط با مشتريانتان استفاده نماييد.

  • شخصي سازي

براي كارمندان شركت هاي طرف قرارداد، امكان ساخت پروفايل و شخصي سازي آن را بدهيد. در پروفايل هر كاربر، سابقه خريد ها، پرداخت ها و برنامه هاي سفر را به نمايش بگذاريد. همچنين مي توانيد با توجه به خريد هاي قبلي، پيشنهادات مورد استقبالش را نيز به كاربر معرفي نماييد.

  • سازگاري با تمام دستگاه هاي الكترونيك

در طراحي وب سايت كسب و كارتان به نمايش سازگار با انواع نمايشگر ها توجه كنيد. امروزه درصد بالايي از كاربران از موبايل استفاده مي كنند. در صورتي كه وب سايت شما در ساير دستگاه ها به راحتي قابل اجرا باشد، رضايت مشتري و افزايش فروش را به دنبال خواهد داشت.

  • آن تايم باشيد

يكي از معضلات سفر در اين روز ها، تاخير در دريافت خدمات مختلف است. در صورتي كه به مشتريان نشان دهيد كه وقت آن ها برايتان ارزشمند است، آن ها را مشتريان وفادار خود كرده ايد. در ارائه خدمات و همچنين اجراي سفر ها سريع باشيد و رضايت مشتريان را جلب نماييد.

  • ارائه سيستم رزرو

همانطور كه گفته شد، شركت هاي b2b به قشر مردم جامعه، خدمات ارائه نداشته بلكه با شركت ها همكاري مي كنند. يكي از ويژگي هاي يك آژانس مسافرتي b2b ارائه سرويس رزرو به مشتريان است. با ارائه اين خدمت، شركت طرف قرارداد به راحتي مي تواند سفر هاي كارمندان را برنامه ريزي كرده و از سردرگمي نجات پيدا مي كند.

ارائه سيستم رزرو بليط

خدمات گروه سيتي نت:

ويژگي يك سيستم رزرو هتل چيست؟

شما براي رزرو هتل از روش آنلاين استفاده مي كنيد يا سنتي؟ آيا از ويژگي يك سيستم رزرو هتل مطلع هستيد؟ اصلا مي دانيد كه با استفاده از سيستم رزرو هتل مي توانيد در هر زمان ومكاني در هتل مورد نظرتان، اتاقي را با توجه به شرايط خود رزرو كنيد؟ در اين مطلب مي خواهيم به سيستم رزرو هتل و ويژگي هاي آن بپردازيم.

سيستم رزرو هتل يك اپليكيشن نرم افزاري است كه به آن موتور رزرو هتل هم گفته مي شود. همانطور كه از اسمش مشخص است اين سيستم همچون موتورهاي جستجوگر به كاربران كمك مي كند تا به سرعت به رزرو هتل با مشخصات موردنظرشان بپردازند. با اين كار تمام سيستم هاي واسطه حذف مي شود و هزينه هاي مربوط به آن هم از بين مي رود. در ادامه درباره ويژگي يك سيستم رزرو هتل و سازوكار آن توضيح خواهيم داد. مهمترين ويژگي يك سيستم رزرو هتل سيستم رزرو هتل داراي ويژگي هاي زيادي است كه عبارتند از:

  • در دسترس بودن يك سيستم رزرو هتل

مهمترين ويژگي يك سيستم رزرو هتل، در دسترس بودن آن است. يعني كاربران مي توانند در هر زمان و مكاني با هر سيستمي (لپ تاپ، تلفن همراه، تبلت و ...) به سيستم رزرو هتل دسترسي باشند، از خدمات آن استفاده كنند و به رزرو هتل موردنظرشان با توجه به تمام موارد ممكن بپردازند.

  • امنيت يك سيستم رزرو هتل

با مراجعه به سيستم رزرو هتل معتبر مي توانيد از امنيت آن اطمينان حاصل كنيد و از دادن اطلاعات شخصي يا بانكي خود ترسي نداشته باشيد. همچنين امكان كلاهبرداري هم با استفاده از اين سيستم ها وجود ندارد و همين مورد يك ويژگي سيستم رزرو هتل به حساب مي آيد كه توانسته افراد زيادي را براي استفاده از آن جذب كند.

  • پشتيباني آنلاين

با استفاده از سيستم رزرو هتل در صورت بروز هرگونه مشكل، كاربران مي توانند از يك پشتيبان كه به صورت آنلاين در دسترس است كمك بگيرند. همچنين اين پشتيباني براي خود كاركنان هتل هم از طرف شركت توليد سيستم فراهم مي شود تا به صورت كامل به آن مسلط شوند، به همين دليل پشتيباني آنلاين هم براي كاربران و هم كاركنان هتل، يك ويژگي سيستم رزرو هتل به حساب مي آيد.

پشتيباني آنلاين

  • دسترسي به اطلاعات و گزارش ها

از ديگر ويژگي هاي يك سيستم رزرو هتل مي توان به دسترسي سريع به اطلاعات در قالب گزارش هايي طبقه بندي شده اشاره كرد. مثلا افراد پذيرش شده، آمار مورد نياز رستوران و... به صورت گزارش هايي طبقه بندي شده به سرعت در اختيار كاركنان بخش مربوطه يا مديريت قرار مي گيرد. همچنين اطلاعات مربوط به اتاق هاي هتل و ظرفيت آن و همينطور هزينه هاي خدمات به صورت آنلاين براي مسافران نشان داده مي شود.

  • امكان اصلاح اطلاعات

امكان اصلاح اطلاعات بهترين ويژگي يك سيستم رزرو هتل به حساب مي آيد كه اين امكان را براي كاربران فراهم مي كند تا اطلاعات مربوط به مهمانان اعم از كم و زياد كردن تعداد نفرات، ويرايش خدمات بخش هاي مختلف همچون رستوران و كافه، كنسل كردن رزرو و ... به راحتي انجام دهند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.